Wszystkie pytania, propozycje i pomysły dotyczące zasad proszę kierować do mnie w kategorii "OFF TOP".
Zakładając nowy wątek rozgrywki powinniśmy w nim zawrzeć poniższe elementy. Dzięki temu wątek będzie zrozumiały i przejrzysty dla każdego.
Rozgrywki lokalne:
•Post na zwykłą* rozgrywkę lokalną zakładamy nie wcześniej niż 2 tygodnie przed jej rozpoczęciem.
*rozgrywka z planowaną frekwencją około 10 osób
• Tytuł wątku:
- data DD/MM/RRRR,
- miejsce rozgrywki,
- dokładna godzina zbiórki, wymarszu.
Godzina zbiórki nie musi być podawana, najważniejsze jest podanie godziny o której powinno być wyjście na rozgrywkę w pełnej gotowości wszystkich uczestników spotkania.
Przykład: 02-06-2019 Poligon ; wymarsz 8:30
Za czas zbiórki rozumiemy godzinę, do której powinniśmy zjawić się na miejscu zbiórki/parkingu dla samochodów. Za czas wymarszu rozumiemy pełną gotowość - do tego czasu powinniśmy być przygotowani do wyjścia na rozgrywkę będąc w miejscu zbiórki.
• Opis wątku:
- link do miejsca zbiórki, w którym będzie możliwość zaparkowania samochodów,
- otwarcie listy chętnych do wzięcia udziału w rozgrywce.
• Dodatkowo w opisie wątku:
- zwięzły opis rozgrywki, czyli to co będziemy tam robić i ew. podanie przewidywanej godziny zakończenia spotkania,
• Za przeprowadzenie rozgrywki lokalnej odpowiada organizator/organizatorzy spotkania - osoba/y zakładająca wątek lub osoba/y wskazana/e przez osobę tworzącą wątek za jej/ich zgodą.
• Organizatorzy spotkania nie ponoszą odpowiedzialności za nieregulaminowe zachowanie osób biorących udział w rozgrywce oraz za uszczerbki na zdrowiu lub życiu graczy i osób postronnych.
• Organizator spotkania ma możliwość wykluczenia gracza z rozgrywki lub danego scenariusza, o ile złamał on regulamin rozgrywek ASG, bądź nie słuchał się do zaleceń i zasad wspomnianych przez organizatora spotkania przed rozpoczęciem rozgrywki lub w trakcie przebiegu scenariusza.
Rozgrywki wyjazdowe:
• Tytuł wątku:
- data DD/MM/RRRR,
- miejsce rozgrywki.
• Opis wątku:
- link do wydarzenia np. na facebook'u.
• Dodatkowo w opisie wątku:
- godzina zbiórki i określenie miejsca zbiórki
- założenie listy osób chętnych na rozgrywkę
- opis wydarzenia
- wstawienie zasad i regulaminu rozgrywki
- zorganizowanie wyjazdu osób chętnych z Suwałk z konkretnego miejsca, lub wyznaczenie do tego innej osoby za jej zgodą.