Testujemy nową lokalizację.
Ewentualne pytania kierujcie do mnie lub do opiekuna Areny Piertanie [Kamil 'Mila' Milewski].
Teren jest prywatny, więc będą obowiązywać konkretne zasady.
Regulamin Areny Piertanie (wstępna wersja) będzie opublikowany 26.04 lub 27.04
> Wymogi (inaczej nie zostaniesz dopuszczony do rozgrywki):
Moc repliki do 1.14 J na własnych kulkach / w razie podejrzeń na naszych
Kulki biodegradowalne
5 zł od osoby za wstęp
> Zapisy na rozgrywkę do: 08.05 do godziny 14:00
> Minimalna frekwencja: 8 osób
> Planowany czas rozgrywki: zależnie od chęci graczy (dopiero będziemy testować miejscówkę)
> Planowane scenariusze:
Domination (jak najdłuższe utrzymanie punktu/ów)
Capture The Flag
Team Deathmatch
Tickets (2/3 strefy do zaliczenia przez każdego gracza)
Counter Strike (podłożenie bomby)
Capture and Secure (zdobycie/utrzymanie skrzyni/skrzynek)
> Dojazd:

Współrzędne: 54.091737481286515, 23.10254461634009
> Lista:
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
5. Radar
6. Kiler
7. Gawlo
8. RaV
9. Haribo
10. Sławomir
11. Echo
12. Synek
13. Żeber
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
5. Kos
6. Eryk
7. Radar
8. Kiler
9. Gawlo
10. Jola
11. Wrona
12. RaV
13. Haribo
14. Sławomir
15. Nowy (od Haribo)
16. Echo
17. Synek
1. Szopen 2. Mila 3. Tasel 4. Gober 5. Kos 6. Eryk 7. Radar 8. Kiler 9. Gawlo 10. Jola 11. Wrona
12. RaV 13. Echo
1. Szopen 2. Mila 3. Tasel 4. Gober 5. Kos 6. Eryk 7. Radar 8. Kiler 9. Gawlo 10. Jola 11. Wrona
12. RaV
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
5. Kos
6. Eryk
7. Radar
8. Kiler
9. Gawlo
10. Jola
11. Wrona
Wrona i Jola
7. Radar - mogę kogoś zabrać z Suwałk
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
5. Kos
6. Eryk
Materiał do robienia kolejnych osłon jeszcze jest. Do 9 maja na pewno część z tego wykorzystamy.
Poniżej ciemnozielona kareta wskazuje zjazd z asfaltu na Arenę Piertanie.
Kilka zdjęć z miejscówki.
Opony może i nie są uporządkowane, ale spełniają swoją rolę 😉
Regulamin Areny Piertanie:
1. Korzystamy tylko i wyłącznie z kulek biodegradowolnych.
2. Na terenie gry obowiązuje limit dżuli wynoszący 1,14 J na kulkach aktualnie używanych przez gracza.
3. Każdy gracz zoobowiązany jest do opłaty 5 zł za wstęp na teren rozgrywki.
4. Używanie pirotechniki jest dozwolone jeśli chodzi o granaty dymne, bądź gazowe. Organizator może sprawdzić działanie pirotechniki.
5. Na terenie gry nie wspiamy się po osłonach.
6. Zasada "pif-paf" działa, jednakże korzystajmy z niej nie naciągając jej reguł.
7. Nie można strzelać z dziur mniejszych niż głowa w hełmie. Trafienia przez takie luki (o ile przeciwnik nie ma lufy przy otworze) liczą się jako standardowe trafienie.
8. Rykoszety się nie liczą.
9. Gracze niepełnoletni - wymagana osłona twarzy w postaci maski stalker i wypełniona zgoda dla niepełnoletnich.
10. Zakaz strzałów "na taliba".
11. Każdy gracz musi mieć ze sobą kamizelkę odblaskową (najlepiej pomarańczową).
12. Nie można podszywać się pod członka drużyny przeciwnej, czyli będąc zapytanym w czasie rozgrywki o naszą przynależność do danej strony konfliktu można milczeć. Natomiast gdy gracz decyduje się na odpowiedź - musi podać właściwą przynależność drużyny (kolor/nazwa), do której aktualnie przynależy.
13. Rykoszety się nie liczą.
1. Szopen
2. Mila
3. Tasel
4. Gober
5. Kos