Rozgrywka jest planowana na 5 godzin.
Oprócz dynamicznych scenariuszy na koniec będzie 'turniej' tak jak tydzień temu, czyli starcia 1v1/2v2/3v3 na samej hali - bez respów, rozgrywki 2/3/4 minutowe zależnie od wielkości drużyn.
Myślę, że to też dobry pomysł na wykorzystanie czasu pomiędzy scenariuszami. Osoby doładowujące się są na boku (wszyscy i tak zawsze mają szpej w jednym miejscu, więc wystarczy trochę się przesunąć by hala była dla grających). Oczywiście podczas turniejów leci muzyka z głośnika/ów, więc dodaje to klimatu i dynamiki. Zapraszam!
Zasady na terenie gry:
350 FPS
Pirotechnika - TYLKO DYMNE, GRANATY/MINY SPRĘŻYNOWE LUB GAZOWE. Używane na odpowiedzialność posiadacza (organizator może poprosić o wcześniejszy pokaz piro i w razie uwag może zdecydować, by nie dopuścić jej do gry).
Zasada 'pif paf' gra tylko w pewnych sytuacjach - wchodząc na plecy przeciwnika bez jego wiedzy. Spotkania 'lufa na lufę' kończą się zejściem obu graczy na respawn, chyba że ktoś miał opuszczoną replikę. UWAGA! Lufa skierowana na nogi nie liczy jako opuszczona replika. Dopiero, gdy replika wisi swobodnie na zwieszeniu lub gdy lufa jest skierowana ewidentnie w podłogę czy sufit traktujemy replikę jako 'opuszczoną'. Trafienie 'pif paf' eliminuję gracza na respawn - czyli nawet podczas scenariuszy z medykami, gracz schodzi prosto do miejsca odrodzenia. Gracz trafiony na 'pif paf' podnosi rękę/replikę i nie oznajmia werbalnie tego, że jest trupem.
Granica terenu gry podana jest podawana przed każdym scenariuszem. Jeżeli organizator nie podaje granic, oznacza to, że obowiązują granice z poprzedniego scenariusza.
Każdy gracz musi mieć ze sobą kamizelkę odblaskową (najlepiej pomarańczową).
Gracze niepełnoletni - wymagana osłona twarzy w postaci maski stalker i wypełniona zgoda dla niepełnoletnich..
Zakaz wchodzenia na dachy.
Zakaz strzelania 'na taliba' ze wszystkich replik oprócz z replik broni krótkiej.
Rykoszety się nie liczą z wyjątkiem terenów zielonych.
Nie można podszywać się pod członka drużyny przeciwnej, czyli będąc zapytanym w czasie rozgrywki o naszą przynależność do danej strony konfliktu można milczeć. Natomiast gdy gracz decyduje się na odpowiedź - musi podać właściwą przynależność drużyny (kolor/nazwa), do której aktualnie przynależy.
Nie można strzelać z dziur mniejszych niż głowa w hełmie. Trafienia przez takie luki (o ile przeciwnik nie ma lufy przy otworze) liczą się jako standardowe trafienie.
Zakaz przechodzenia z pomieszczenia do pomieszczenia od strony zewnętrznej budynku na piętrze (np. przez parapety).
Można korzystać z okien pomieszczeń znajdujących się na parterze - dozwolone zarówno wchodzenie jak i wychodzenie z budynków.
> Dojazd: Samochody parkujemy na terenie rozgrywki w okolicach punktu zaznaczonego w linku poniżej. Zabrania się parkowania samochodów pod domami mieszkalnymi. https://www.google.com/maps/dir/Suwa%C5%82ki/53.849071,23.0398921/@53.8492868,23.0408531,466m/data=!3m1!1e3!4m8!4m7!1m5!1m1!1s0x46e10239cf478e5b:0x922ff8bdc4a99ea0!2m2!1d22.9307881!2d54.1115218!1m0
> Lista: 1. Szopen
1. Szopen
2. Żeber
3. Haribo
4. Gober
5. Darek
Za mała frekwencja. Odwołuję jutrzejszą rozgrywkę.